Selecteer hier waar je vraag over gaat. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan vooral contact met ons op.

Voicemail aan- en uitzetten

Stel een welkomstboodschap in door te bellen naar 1233

Aanzetten Voicemail: SMS het woord AAN naar 1233

Uitzetten Voicemail: SMS het woord UIT naar 1233

Odido stuurt een SMS ter bevestiging

Pin en pukcode

Er geldt geen standaard PIN-code bij T-Mobile.
Ook de PUK-code is voor iedereen anders.

Neem contact met ons op wanneer u deze nodig heeft via onderstaande knop.

Gesprekken doorschakelen

Wilt u gesprekken doorschakelen naar een ander toestel? Afhankelijk van uw besturingssysteem, stelt u dit als volgt in:

Aanzetten in Android

Telefoon (groen icoontje op startscherm) > drie stippen bovenin > instellingen > aanvullende services > oproepen doorschakelen > spraakoproep > kies voor een van de opties (altijd, indien bezet, bij geen antwoord, niet bereikbaar) > toets het nummer in > het nummer is nu doorgeschakeld.

Uitzetten in Android

Telefoon (groen icoontje op startscherm) > drie stippen bovenin > instellingen > aanvullende services > oproepen doorschakelen > spraakoproep > kies voor een van de opties (altijd, indien bezet, bij geen antwoord, niet bereikbaar) > kies voor uitzetten > de doorschakeling is nu uitgeschakeld.

Aanzetten in IOS

instellingen > telefoon > doorschakelen > schuifje achter doorschakelen naar rechts > toets het nummer in > pijltje links bovenaan > het nummer is nu doorgeschakeld.

Uitzetten in IOS

instellingen > telefoon > doorschakelen > schuifje achter doorschakelen naar links > de doorschakeling is nu uitgeschakeld.

Wanneer gaat mijn nieuwe internetbundel in?

Nieuwe bundels activeren per de eerste van elke maand.

Mobiel internet werkt niet

Veel problemen zijn al op te lossen door het toestel even uit te zetten en daarna opnieuw op te starten. Ervaar je nog steeds problemen? Waarschijnlijk dat onderstaande punten je kunnen helpen.

  • Herstart het toestel.
  • Controleer of Vliegtuigmodus aanstaat
  • Controleer of het toestel op “niet storen” staat
  • Controleer of mobiele data aanstaat
  • Controleer de instellingen op je mobiele toestel. Het is heel waarschijnlijk dat de APN instellingen niet goed staan.

De juiste APN instellingen vind je hieronder.

Wat zijn de APN instellingen bij Odido?

In de meeste gevallen worden de juiste APN instellingen door het netwerk gepusht naar uw toestel. In sommige gevallen is dit niet gelukt en moeten deze handmatig worden toegevoegd.

Als APN gebruik je: internet.mobiel
Gebruikersnaam: leeg laten
Wachtwoord: leeg laten
Netwerktype: IPv4
Proxy server adres: geen
Poort: 8080
IP-adres apparaat: automatisch
Naam servers: automatisch
Beveiliging (security opt): niet beveiligd
Verificatie: normaal