KPN start met update MijnGesprek

KPN start met het updaten van de MijnGesprek applicatie. In deze nieuwe versie worden er een aantal veel gevraagde verbeteringen doorgevoerd.

Waarom komt er een nieuwe versie?

De huidige app werkt niet optimaal en kan een goede opfrisbeurt gebruiken.
Er worden tevens een aantal features toegevoegd.

De belangrijkste toevoegingen zijn:

  • Push notificaties voor voicemail en gemiste gesprekken
  • Donker thema (Dark mode)
  • Betere help-functie in de app
  • Whatsapp knop bij collega’s en lokale contacten met 06-nummer om snel een appje te sturen als collega niet beschikbaar is
  • Uitbellen met Call Center nummer (DNIS)
  • Betere ondersteuning voor grotere adresboeken
  • Doorverbind opties zijn verbeterd
  • Wachtwoord vergeten optie werkt weer

Wat houdt de update voor jou in?

De update zal automatisch naar je toestel gepusht worden. Natuurlijk kan je deze ook direct vanuit de Playstore en Appstore downloaden. Het updaten van de app zal verschillen per platform, waar Android als eerste zal worden uitgerold.

Het doel vanuit KPN is om de nieuwe versie voor 15 november te hebben uitgerold. Dit is tevens de laatste dag waarom de oude app gebruik kan worden.

Omdat het een volledig nieuwe applicatie is, zal je opnieuw moeten inloggen. Weet jij je gebruikersnaam en wachtwoord niet meer, dan kan je deze via ‘wachtwoord vergeten’ opnieuw laten versturen.

Loop je tegen issues aan, dan kan de beheerder in je organisatie je voorzien van een nieuw wachtwoord. Natuurlijk kan je ook contact met ons opnemen. Dan regelen wij het voor je.

Handleiding

Om zo goed mogelijk voorbereid te zijn, kan je nu alvast de nieuwe handleiding downloaden.