Hoe herkenbaar is dit voor jou en je bedrijf?

Je wordt gebeld door een klant. Deze geeft aan eerder te hebben gesproken met één van jouw collega’s, maar is zijn of haar naam vergeten. ‘Een moment geduld.’ Je zet je toestel in de wacht en vraagt aan een aantal collega’s of zij met de klant hebben gesproken. Na een paar nee te hebben gehoord, zeg je tegen je klant dat je geen idee hebt wie er gebeld heeft.

Het vervolg van het gesprek is rommelig. De klant heeft een probleem en was al geïrriteerd. Die irritatie is in een paar minuten nog verder gegroeid. Vervelend, maar je staat inmiddels 2-0 achter.

Had je maar een koppeling tussen de telefonieomgeving en het CRM-pakket. Hiermee voorkom je bovenstaande situaties en profiteer je van een aantal voordelen.

De 5 voordelen van CRM integratie

  • Inzicht en vastlegging wie er belt
  • Direct relevatie informatie beschikbaar
  • Zien met wie als laatste gesproken is
  • Met één muisklik de juiste relatie openen
  • Minder handelingen, tijdbesparend

Direct aan de slag met CRM integratie?

Neem contact op met Maurits. Hij informeert je er graag over.

Mobiele telefoon icon 0182 – 630 966

Hoe werkt dat?

Wij werken samen met Red Cactus, een wereldwijd opererende speler met Nederlandse roots.

Zij hebben Bubble ontwikkeld. Je kan dit zien als brug tussen (bijna) elk telefonieplatform en je CRM-, ERP- of administratiesoftware.

Met Bubble integreer je je CRM software met je telefonieomgeving. Bij een inkomende en/of uitgaande oproep zie je direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met relevantie klantinformatie en kan je direct de klantkaart openen, of een andere actie uitvoeren. Daarnaast zie welke collega als laatste telefonisch contact heeft gehad, of geprobeerd heeft te hebben.

Na het gesprek is het mogelijk automatisch een gespreksregistratie weg te schrijven onder de klantkaart. Dit inclusief de belnotitie die gemaakt is tijdens het gesprek.

Kan ik ook gebruik maken van Bubble?

Ja! Met Bubble integreren wij vrijwel elk CRM systeem (bijvoorbeeld Salesforce, Dynamics, AFAS, Medicom, Exact Online)  aan onze telefonieoplossingen. Mocht er nog geen koppeling met jouw pakket bestaan, dan kan deze vaak binnen enkele weken gemaakt worden.

Bezoek onze speciale pagina om te zien of jouw CRM-pakket beschikbaar is, welke functies er beschikbaar zijn en wat Bubble voor jou kan betekenen!

Meer zien?

Via onderstaande video krijg je een goed beeld van hoe Bubble eruit ziet.

Bubble 2.0

Bubble 2.0

Maurits van den Bosch
Accountmanager / Eigenaar

Mobiele telefoon icon 0182 – 630 966

Eerst testen?

Ook dat is mogelijk!

Wij bieden voor de meeste softwareapplicaties een trial licentie die je 30 dagen kosteloos kunt gebruiken met maximaal 5 gebruikers.

Wil je hier gebruik van maken? Neem dan snel contact met ons op.

Gratis testen Pijltje rechts