Printing
Een ideaal printerpark
We ontkomen er niet aan: ondanks de wens papierloos te werken, zijn er altijd momenten dat er iets, of complete boekwerken, geprint moeten worden. Niet erg, maar een printerpark heeft ook aandacht nodig.
Herken je dit?
- Toners en drums die te laat besteld worden
- Geen inzicht in de kosten
- Printers die vroegtijdig worden afgeschreven bij storingen
- Dure reparaties
Om van bovenstaande punten geen last te hebben, moet er aandacht naar het printpark. Welke ten koste van de eigen business. Zonde, toch?
Wij hebben, in samenwerking met Brother, de oplossing: Brother Managed Print Service.
Meteen aan de slag met Brother MPS?
Neem nu contact op met Jaap. Hij kan je direct verder helpen.
0182 – 630 966
Wat is Managed Print Service?
Brother MPS geeft de mogelijkheid om de controle, beveiliging en efficiency van uw printerpark te verbeteren. Bovendien kunnen printkosten worden drastisch worden verlaagd. Je beschikt daarnaast over betrouwbare producten van uitstekende kwaliteit.
Brother MPS bestaat uit 3 onderdelen:
- Hardware
- Service
- Afdrukken
Hardware:
Je bestelt bij ons een printer van Brother en bestelt daarbij MPS. Je gaat direct profiteren van een groot aantal voordelen t.o.v. de traditionele printmarkt.
Service:
Met het MPS servicepakket ben je voor 3 tot 5 jaar gedekt tegen alle kosten.
- Na het melden van een storing, komt er binnen een werkdag een monteur op locatie.
- Binnen deze service vallen alle onderdelen, arbeidsloon en voorrijkosten*
Afdrukken:
- Toners worden automatisch geleverd.
Dit wordt door de printer geregeld. Je hoeft dus nooit zelf te bestellen. - Je krijgt altijd de juiste toners toegestuurd, ruim voordat de huidige leeg zijn.
- Drum en eventueel andere gebruikte artikelen zitten ook in de overeenkomst.
Kortom:
Met het MPS pakket ben je voor 3 tot 5 jaar van A tot Z gedekt tegen alle kosten. In die periode heb je dus altijd een werkende printerpark.
Je gaat direct besparen, omdat je totaal ontzorgd wordt. Bovendien is er geen omkijken op het gebied van service. Storingen meld je direct bij Brother, waarna er binnen een werkdag een Brother monteur op locatie is. Op deze manier weet je dat er altijd een specialist aan het werk is.
Jaap Cammeraat
Accountmanager / Eigenaar
0182 – 630 966
Meer informatie nodig?
Neem vooral contact op met ons. Jaap staat graag voor je klaar om meer informatie te geven.
Neem contact op*De service binnen Brother MPS bevat daadwerkelijk de genoemde punten. Ervan uitgaande dat de verstoring met de printer te maken heeft. Ligt de oorzaak van de verstoring in apparatuur van derden, bijvoorbeeld in het netwerk, dan valt dit buiten de service van Brother MPS.