FAQ Mobiel - T-Mobile

Onderstaand de meest gestelde vragen omtrent mobiele aansluitingen bij T-Mobile.

Het mobiele internet werkt niet

Veel problemen zijn al op te lossen door het toestel even uit te zetten en daarna opnieuw op te starten. Ervaart u nog steeds problemen? Waarschijnlijk dat onderstaande punten u kunnen helpen.

→ Herstart uw toestel.
→ Controleer of Vliegtuigmodus aanstaat
→ Controleer of uw toestel op "Niet storen" staat
→ Controleer of Mobiele data aanstaat
→ Controleer de instellingen op uw mobiele toestel. Het is heel waarschijnlijk dat de APN instellingen niet goed staan.

APN instellingen:

In de meeste gevallen worden de juiste APN instellingen door het netwerk gepushed naar uw toestel. In sommige gevallen is dit niet gelukt en moeten deze handmatig worden toegevoegd.

Toegangspunt (APN): smartsites.t-mobile of internet
Gebruikersnaam: tmobile
Wachtwoord: tmobile
Netwerktype: IPv4
Proxy server adres: geen
Poort: 8080
IP-adres apparaat: automatisch
Naam servers: automatisch
Beveiliging (security opt): niet beveiligd
Verificatie: normaal

Wanneer gaat mijn nieuwe internetbundel in?

Nieuwe bundels activeren per de eerste van elke maand.

Wat is mijn PIN- en PUK-code?

Er geldt geen standaard PIN-code bij T-Mobile. Ook de PUK-code is voor iedereen anders.

Het instellen van Voicemail

→ Stel een welkomstboodschap in door te bellen naar 1233.
→ Aanzetten Voicemail: SMS het woord AAN naar 1233
→ Uitzetten Voicemail: SMS het woord UIT naar 1233
→ T-Mobile stuurt een SMS ter bevestiging.

Gesprekken doorschakelen

Wilt u gesprekken doorschakelen naar een ander toestel? Afhankelijk van uw besturingssysteem, stelt u dit als volgt in:

Aanzetten in Android

Telefoon (groen icoontje op startscherm) > drie stippen bovenin > instellingen > aanvullende services > oproepen doorschakelen > spraakoproep > kies voor een van de opties (altijd, indien bezet, bij geen antwoord, niet bereikbaar) > toets het nummer in > het nummer is nu doorgeschakeld.

Uitzetten in Android

Telefoon (groen icoontje op startscherm) > drie stippen bovenin > instellingen > aanvullende services > oproepen doorschakelen > spraakoproep > kies voor een van de opties (altijd, indien bezet, bij geen antwoord, niet bereikbaar) > kies voor uitzetten > de doorschakeling is nu uitgeschakeld.

Aanzetten in IOS

instellingen > telefoon > doorschakelen > schuifje achter doorschakelen naar rechts > toets het nummer in > pijltje links bovenaan > het nummer is nu doorgeschakeld.

Uitzetten in IOS

instellingen > telefoon > doorschakelen > schuifje achter doorschakelen naar links > de doorschakeling is nu uitgeschakeld.

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding