Op deze website, speciaal voor jullie gemaakt, vinden jullie een diversiteit aan video’s en handleidingen voor jullie 3CX omgeving.

Zijn er alsnog vragen, dan kan er natuurlijk contact met ons worden opgenomen.

Starten met 3CX

Er zijn drie mogelijke opties welke voor jou van toepassing kan zijn.

  1. Je maakt gebruik van een vast Yealink toestel.
  2. Je maakt gebruik van een mobiel toestel, welke bij je afdeling hoort.
  3. Je maakt gebruik van een eigen toestel, waar de 3CX applicatie op geïnstalleerd moet worden.

In het geval van optie 1 en 2 zijn de toestellen al helemaal klaar voor gebruik opgeleverd.
In het geval van optie 3 moet er nog een stap door jezelf worden uitgevoerd.

Voor alle opties hebben wij een aantal video’s klaargezet. Deze zie je verderop deze pagina.

Vast toestel

Maak je gebruik van een vast toestel? Dan is het gebruik eigenlijk vrij simpel. Onze engineers zullen het gebruik uitleggen. Wij kunnen ons natuurlijk voorstellen dat je alsnog iets van houvast wilt hebben. Download hiervoor onderstaande korte gebruikershandleiding.

3CX – Tutorial video’s

Onderstaand zie je een aantal video’s m.b.t. de mobiele 3CX applicatie en het gebruik van deze.

Maak je gebruik van een toestel van de Intratuin zelf? Dan kan je de eerste video overslaan. Die stap hebben wij al voor je uitgevoerd.

1: De mobiele applicatie installeren
3CX - De mobiele applicatie in gebruik nemen
3: Status aanpassen via de mobiele app
3CX - 8 - status aanpassen mobiele app
5: Een video oproep opstarten
3CX - videobellen
2: Bellen via de mobiele applicatie
3CX - 5- bellen via mobiele app
4: Doorverbinden via de mobiele applicatie
3CX - Doorverbinden via mobiele app

Contact

Het is natuurlijk altijd mogelijk dat je ergens tegenaan loopt en jullie er niet uitkomen. Kan de beheerder binnen je organisatie je ook niet helpen? Laat deze dan even contact met ons opnemen, op de manier bij hem of haar bekend.

We helpen jullie natuurlijk graag verder!