Gesprekken doorschakelen
Wil je gesprekken doorschakelen naar een ander toestel?
Afhankelijk van uw besturingssysteem en instellingen m.b.t. het gebruik van REACH, stelt u dit als volgt in:
Coligo REACH
Standaard maakt Flexcom Mobile gebruik van de Reach app om o.a. doorschakelingen in te regelen. Hierdoor is het niet meer mogelijk de doorschakelingen vanuit je toestel te regelen.
Wil je dit wel? Dan is het mogelijk om Reach uit te schakelen. Doe dit door in te loggen op de webportal met de ontvangen gebruikersgegevens*.
Uitzetten REACH
Na het inloggen kies je voor:
klantconfiguratie → gebruikers (linker menu) → kies de gebruiker → acties (rechtsboven) → REACH uitschakelen.
De REACH app zal nu niet meer werken.
De telefooninstellingen kunnen nu gebruikt worden voor het inregelen van doorschakelingen.
*Geen inloggegevens?
Gebruikers kunnen terecht bij de telecombeheerder van de eigen organisatie. Mocht de beheerder geen inloggegevens hebben, dan kunnen deze per mail aangevraagd worden.
NA HET UITZETTEN VAN REACH
Doorschakelingen aanzetten in Android
Telefoon (groen icoontje op startscherm) > drie stippen bovenin > instellingen > aanvullende services > oproepen doorschakelen > spraakoproep > kies voor een van de opties (altijd, indien bezet, bij geen antwoord, niet bereikbaar) > toets het nummer in > het nummer is nu doorgeschakeld.
Doorschakelingen uitzetten in Android
Telefoon (groen icoontje op startscherm) > drie stippen bovenin > instellingen > aanvullende services > oproepen doorschakelen > spraakoproep > kies voor een van de opties (altijd, indien bezet, bij geen antwoord, niet bereikbaar) > kies voor uitzetten > de doorschakeling is nu uitgeschakeld.
Doorschakelingen aanzetten in IOS
instellingen > telefoon > doorschakelen > schuifje achter doorschakelen naar rechts > toets het nummer in > pijltje links bovenaan > het nummer is nu doorgeschakeld.
Doorschakelingen uitzetten in IOS
instellingen > telefoon > doorschakelen > schuifje achter doorschakelen naar links > de doorschakeling is nu uitgeschakeld.