Maak telefonie slimmer

Wanneer je werkt met een telefonische klantenservice, dan gaat een oproep verder dan het plegen van een ’telefoontje’. Je wilt gebruik maken van een platform welke je helpt om deze vorm van communicatie naar een hoger plan te brengen.

Wij hebben de oplossing voor je gevonden in Enreach’ Cloud Contact Center!

Cloud Contact Center?

Het Cloud Contact Center van Enreach is ontwikkeld voor het ondersteunen, beheren en optimaliseren van telefonische relaties en diensten. De oplossing maakt gebruik van alle voordelen en innovatieve functionaliteit van de cloud om tegemoet te komen aan alle eisen rond telefonische klantenservice.

Dit integrale platform is een staaltje slimme telefonie dat jou en je collega’s op eenvoudige, doeltreffende en schaalbare wijze laat communiceren.

Meteen aan de slag?

Neem contact op met René.
Hij informeert je graag over de mogelijkheden van Cloud Contact Center.

Mobiele telefoon icon 0182 – 630 966

Alles wat je mag verwachten

De uiteenlopende modules van de web-based software helpen je om de communicatie naar een hoger plan te brengen. Je kunt workflows personaliseren en automatiseren, inkomende gesprekken efficiënt beheren en diverse statistieken en rapporten genereren.

En je betaalt alleen voor wat je werkelijk gebruikt.

Welke voordelen brengt Cloud Contact Center?

Configuratie

Verzeker je klanten van uiterst snelle en efficiënte reacties. Definieer en configureer je infrastructuur en de klantenervaring.

  • Telefoonlijnen
  • Agents
  • Gespreksrouteringen en -limieten
  • Gepersonaliseerde voice-overs
  • Automatic Call Distribution (ACD)
  • Automatisch gespreksbeheer (IVR)
  • Automatische spraakherkenning (ASR)
  • Naar behoefte instelbare wachtrijen

Agents

Geef de samenwerking tussen agents en hun productiviteit een boost.

  • Verzend en ontvang berichten via WebChat of WhatsApp
  • Voer/ontvang gesprekken vanaf een webphone of IP-terminal
  • Drieweggesprekken
  • Herplannen van gesprekken (callback)
  • Doorverbinden van gesprekken
  • Opname van gesprekken
  • Informatie over gesprekstypen en gespreksnotities
  • Nazorg (After Call Work; ACW)

Supervisor

Observeer, analyseer en onderneem direct actie. Beheer en wijzig gegevens en neem beslissingen op basis van de prestaties van je contactcenter en agents.

  • Real-time monitoring  en beheer van gesprekken, agents en wachtrijen
  • Statistieken per wachtrij: agents, gesprekken en meeluisteren met online gesprekken
  • Souffleren: directe communicatie met agents en doorleiding van gesprekken op basis van de werklast, werkverdeling enzovoort
  • Wallboard met wachtrij-informatie

Statistieken

Neem veilige en gefundeerde beslissingen. Raadpleeg alle informatie die verband houdt met gesprekken, vraag een gesprekshistorie op, download gespreksopnamen en speel die af.

  • Rapportage per dienst of agent
  • Informatie over beheerde gesprekken
  • Rapport met onderzoeksresultaten
  • Eenvoudig rapportbeheer
  • Gespreksinformatie
  • Geavanceerde filters
  • Gespreksopnamen downloaden en beluisteren
  • Informatie over gesprekstypen en gespreksnotities
  • Mogelijkheden voor het exporteren van data

Jaap Cammeraat
Accountmanager / Eigenaar

Mobiele telefoon icon 0182 – 630 966

Interesse in een demo?

Ons Cloud Contact maakt gebruik van alle voordelen en innovatieve functionaliteit van de cloud om tegemoet te komen aan alle eisen rond telefonische klantenservice.

Neem contact met ons op en kom te weten hoe Cloud Contact Center jouw klantenservice in staat stelt om wonderen te verrichten!

Neem contact op Pijltje rechts

Ook interessant voor jou?