KPN ÉÉN

KPN ÉÉN is 1 geïntegreerde oplossing voor totaalcommunicatie met 1 contract, 1 vaste prijs, 1 telefoonnummer, 1 voicemail, 1 factuur en 1 helpdesk.

Wat zijn de voordelen?

  • Betalen per medewerker
  • Onbeperkt bellen
  • Flexibel aan te passen

KPN ÉÉN geeft u de flexibiliteit om voor iedere medewerker heel eenvoudig het ideale communicatiepakket samen te stellen. U kunt KPN ÉÉN opbouwen met de volgende modules:

KPN ÉÉN is al geschikt als uw bedrijf 5 of meer medewerkers telt. Het is voor u interessant als u geen eigen telefooncentrale heeft of wanneer uw huidige telefooncentrale aan vervanging toe is. Maar ook als u een nieuwe vestiging opent, uw bedrijf of een vestiging verhuist of als u medewerkers wilt faciliteren om meer vanuit huis of onderweg te werken.

Kies voor KPN één als u:

  • Het gemak wenst van 1 vaste prijs per medewerker, 1 contract, 1 factuur en 1 helpdesk
  • Meer grip wilt krijgen op de communicatiekosten
  • Flexibeler wilt kunnen inspelen op veranderende omstandigheden binnen uw organisatie
  • Uw medewerkers wilt faciliteren om in elke situatie optimaal te kunnen samenwerken