Werkwijze

We willen graag een betrokken organisatie zijn. Dit komt ook tot uitdrukking in onze werkwijze. Als klant bij Flexcom heeft u persoonlijk contact met ons team van medewerkers.

Een stap verder

Wat verwacht u van uw telecomspecialist? Professionele service en deskundig advies? Flexcom gaat een stap verder. Onze adviseurs verdiepen zich in uw organisatie, zijn betrokken, ondernemend én proactief. Bij het nemen van grote en kleine beslissingen zijn zij een persoonlijk klankbord. Onze doelstelling in het zakendoen is ervoor zorgen dat u zorgeloos kan communiceren. 

Onze aanpak

Flexcom heeft een eigen aanpak. Ons vertrekpunt? Het professioneel leveren van telecommunicatie diensten.
Na het kaart brengen van uw communicatiestructuur gaan we samen met u aan de slag. We geven u heldere, praktische adviezen over uw communicatie. Door ons advies zijn beslissingen geen sprongen in het diepe, maar zet u duidelijke stappen. Stappen waarmee u zorgeloos kan communiceren.

Betrokken

Flexcom heeft een eigen bedrijfscultuur.Persoonlijke betrokkenheid van medewerkers is de basis van deze cultuur. Onze mensen staan achter én naast u, stellen zich positief kritisch op en tonen durf als het om advisering gaat. Ze ondernemen met u als ondernemer. Om een maximaal rendement uit de samenwerking te halen.

Storing

Als zakelijke klant wilt u de zekerheid dat uw al uw communicatieapparatuur optimaal blijft functioneren, ook buiten kantooruren. Onze storingsdienst is de oplossing om ook bij kleine technische problemen verzekerd te zijn van hulp. Door het afsluiten van een SLA (service level agreement) ben u ervan verzekerd dat onze storingsmonteur ook buiten kantooruren voor u klaar staat.

Totale Telecom

Wij zien steeds vaker dat we bedrijven van dienst kunnen zijn met totale telecom, zowel vast als mobiel, omdat deze steeds meer geïntegreerd raken. Zeker na het zien van de service en de kortingen die Flexcom kan realiseren komen we al gauw te spreken over ons uitgebreide aanbod op het gebied van telecom en ICT.